نرم افزار CRM رایگان نرم افزار پی سی آفیس-نرم افزار CRM

نرم افزار CRM رایگان نرم افزار پی سی آفیس-نرم افزار CRM

نرم افزار CRM به شرکت شما کمک می کند تا شناخت شما از مشتری بیشتر شود و با بدست آوردن نیازهای آشکار و پنهان مشتری قدرت اثر بخشی بازاریابی، فروش و برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان خود را افزایش دهید. آرین سیستم پس از بررسی نیازها، درخواست ها و بررسی مشکلات فرایندی سازمان، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب آن سازمان را طراحی و در اختیار سازمان قرار می دهند. نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند که با مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشید و سیستم فروش شما را بهینه می نماید. هر آنچه که شما آن را می نامید، یک گروه فرعی یا تیم پروژه است، شما باید نمایندگان عملکرد متقابل را از هر گروهی که در نهایت از سیستم استفاده می کنند، وارد کنید.

  • به کارکنان خود توضیح دهید که چگونه کار خود را آسان می کند و به آنها در دستیابی به اهداف سازمان کمک می کند.
  • این کسب دانش در مورد رفتار و احساسات مشتریان بر روی استراتژی فروش شما تاثیر بسیار مثبتی ‌می‌گذارد.
  • زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.
  • با طراحی مناسب، کاهش دوباره کاری ها، ثبت و استفاده مناسب از اطلاعات، توانمندسازی کارکنان، وقت مدیران آزاد خواهد شد، صرفاً تهیه یکنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(نرم افزار سی ار ام )، تغییری در بهره وری مدیران نخواهد داد.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم کسب و کارها و مشتریان هر دو به یک اندازه از نصب نرم افزار crm سود می برند. در واقع، این نرم افزار باعث می شود تا صاحبان کسب و کار فروش را با تمرکز بیشتری پیش ببرند. به طور مثال، شما می توانید به صورت دوره ای روند فروش خود را که بر روی سی آر ام نصب کرده اید بررسی کنید و به این نتیجه برسید آیا این روند درست است و یا نیاز به تغییر دارد.

عملکرد فروش

کارمندان شما در کمترین زمان ممکن می‌توانند به اطلاعات طبقه بندی شده مشتریان دسترسی یافته و فرآیندهای مدیریتی را انجام دهند. زمانی‌که لیدِ ایجاد و تاییدشده از سمت بازاریابی به واحد فروش ارجاع شد. در این‌جا راهکارهای CRM با ارایه تحلیل‌های برد/ باخت، مدیریت فرصت‌های فروش و مدیریت نظرات ارایه شده گام مهمی در راستای نهایی کردن فرایند فروش برمی‌دارد.

بدون داشتن یک پلتفرم یکپارچه با مدیریت ارتباط با مشتریان، جزئیات تعاملات با مشتریان گم یا فراموش می شود. اطلاعات ناقص یا اشتباه به مشتریان داده می شود، تعامل با مشتری به کندی انجام می شود که همه اینها باعث ناراضایتی مشتریان و ضرر و زیان شما می شود. عصرآسیابا هدف ارائه روش های نوین ارتباطات در سال 1385 همکاری خود را با مرکز گسترش فن آوری اطلاعات ایران آغاز کرد و از سال 1386 فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینهطراحی و تولید وب سایتهای اینترنتیو پرتال های مخابراتی آغاز کرد. اگر قبلاً از سیستم CRM استفاده نمی‌کنید، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید. CRM مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به شما در افزایش فروش، بهبود رضایت مشتری و ساده‌سازی عملیاتتان کمک کند. به زودی امکان دانلود نسخه رایگان نرم افزار حسابداری از سایت فراهم خواهد شد.

ويدئو نحوه استقرار نرم افزار CRM اوج

سادگی و کاربرپسندی نرم افزار CRM ایده آل به شما کمک می کند تا پیاده سازی و استفاده از نرم افزار در مجموعه شما به سرعت اتفاق بیفتد و کارشناسان شما از همه ابزار های لازم برای ارتباط موثر با مشتریان استفاده کنند. نرم افزار CRM همیار فروش، همه ابزارهای ضروری برای رشد فروش، ارائه خدمات بهتر و افزایش وفاداری مشتریان رو در اختیار شما قرار میده و عملکرد تیم شما رو به بالاترین نقطه میرسونه. در بسیاری از موارد مشتریان مشتاق هستند بدانند فرایند مربوط به خرید آن‌ها در چه وضعیتی قراردارد.

نرم افزار CRM مجموعه ای از ابزارهاست که از طریق ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتری، سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور می سازد. همچنین، با گردآوری اطلاعات و ذخیره سازی در یک پایگاه داده یکپارچه، سازمان را در درک صحیح و دقیقی از مشتریان کمک می کند. این بینش بدست آمده از مشتریان، مدیران را در تصمیم گیری های تجاری کمک می کند. در نرم افزار CRM دانا شما میتونید با ایجاد کمپین­‌های فروش، محصولات و خدمات جدید رو به آسونی به مشتریان سابق خود معرفی کنید و فروش مجدد رو به یک فرهنگ صحیح در تیم crm برنامه فروش تبدیل کنید. یک تیم فروش باهوش می‌دونه که بخش قابل توجهی از اهداف فروش رو می‌تونه با برنامه ریزی صحیح برای فروش مجدد محصولات و خدمات جدید به مشتریان قبلی تامین کنه. برای اینکار شما نیاز دارید تا درک دقیقی از نیاز مشتریان قبلی داشته باشید و سوابق خرید اونها همیشه در دسترس شما باشه.

آموزش کار با نرم افزار CRM به کاربران یک سازمان این امکان را به آنها می دهد تا با استفاده از گزارش گیری ها و داشبوردهای سفارشی، آمارها را از دید بسیار جذاب و دیدنی مشاهده کنند. روش کار با نرم افزار CRM به صورتی است که حتی بخش مدیریت نیز می تواند از این گزارشات برای تصمیم گیری مبتنی بر داده استفاده کند. استفاده از قدرت gamification – که به معنای واقعی کلمه به روح رقابتی ما همه در درون ما است – می تواند یک روش بسیار موثر برای انگیزه کارکنان برای دنبال کردن یکپارچگی داده ها.