باید طوری ویترین را دکور نمایید که بیننده یا خریدار را جذب و به داخل مغازه بکشانید. در صورتی که این نکته را رعایت نکنید، تاثیر منفی در ذهن مشتری می گذارد. از طرح و رنگ های متناسب با کسب و کار خود نیز در طراحی تابلو استفاده کنید، با رعایت این نکته مشتری به راحتی به محصول و نوع فعالیت شما پی می برد. رعایت نکات ذکر شده در ساخت تابلوی تبلیغاتی مانند انتخاب رنگ، نورپردازی، المان ها و… کلیسای آنان نیز مانند مساجد شیعیان، از اطراف به بافت مسکونی و شهری متصل بود. محدودیتهای فنی و نبود مصالح مدرن باعث شد ابعاد پنجرهها در حد متعالی باقی بماند؛ ولی برای حل معضل مشرفیت ارتفاع کف پنجره به وسیله کرسی چینی ساختمان بالا کشیده شد، انواع شبکه و نرده اختراع شد و در نهایت فضاهای بلافاصل طبقههای همکف به کاربریهای غیر مسکونی تبدیل شد. لازم به ذکر است که یکی از بهترین راه ها برای دست یابی به این هدف تغییر مصالح و رنگ می باشد. بهترین مکان برای نصب تابلو دقیقا سردر فروشگاه و مکان مورد نظر است. تمام وسایلی را که برای فروش در مغازه خود نیاز دارید در نظر بگیرید. برای چیدمان محصولات سعی کنید محصولات پرفروش تر و جذاب تر را به گونه ای بچینید که بیشتر در معرض دید مشتری قرار بگیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار بدهید.
پس لازم ندارید که یک چهارم فضای فروشگاه خود را با آن پر کنید. قبل از طراحی تابلوی مغازه ابتدا محدده شغل و فعالیت خود را با دقیت بررسی کنید. چون نمای ساختمان حداقل منفذ را به بیرون داشت جلوی باد و باران، گرما و سرما و نفوذ عوامل حیوانی و انسانی را میگرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم میکرد. برای شناخته شدن این مغازه در میان عموم مردم لازم است از یک تابلوی تبلیغاتی مناسب استفاده کنیم. نمای کار شده با ورق آلومینیوم کامپوزیت در نماسازی مدرن، همواره مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است. هر چه ورق آلومینیوم دو طرف ضخیم تر، هسته مرکزی نازکتر میشود به گونه ای که در مجموع قطر اصلی ورق کامپوزیت ۴ میلیمتر شود. همچنین توصیه میشود که هر هفته یا بهطور منظم بخشی از چیدمان تغییر کند تا برای مشتریان تکراری نشود. اگر قصد دارید محصول جدیدی وارد بازار کنید، برای فروشش و تبلیغ آن به یک تابلو تبلیغاتی نیاز دارید. متن شما باید به گونه ای باشد که زمانی که چشم مخاطب به آن می افتد، برای او تازگی و جذابیت داشته باشد.
اولین و قدیمیترین وظیفهای که نما به عهده دارد، وظیفهٔ محافظت از انسانها در مقابل تهدیدهای بیرونی است. در ساختمانسازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا میباشد ارکان نما، ریتمهای عمودی و افقی و سطح آسمانه یک بنا محسوب میشود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. چنانکه میدانیم با ظهور اسلام در ساختمانسازی و معماری ابداع قابل توجهی نشد بلکه اسلام از معماری ادوار قبل در ساختن مساجد استفاده کرد. نوع اجناس فروشی شما و شغل شما در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فاکتور نیز بسیار قابل توجهی است. متن و نوشته تابلو از جمله مواردی است که توجه مشتری و مخاطب را به خود جلب می کند. شما لوازم و کالاهای خود را به گونه ای موقعیت بندی می کنید که مسیری را برای عبور افراد مختلف فراهم کنید. به عنوان مثال تصور کنید شما صاحب یک نمایشگاه اتومبیل هستید، در طراحی تابلوی تبلیغاتی این نمایشگاه معمولا از تصویر یک ماشین روی تابلو استفاده می شود. در انتخاب رنگ تابلوی تبلیغاتی از رنگ های متضاد استفاده کنید، زیرا ترکیب آنها با یکدیگر سبب وضوح و شفافیت مطالب و تصویر تابلوی شما می شود.
سعی کنید از متن های واضح، جذاب و خوانا برای تابلوی خود استفاده کنید. در صورت داشتن قفسه، بهتر است از تقسیم کنندههای مساوی استفاده کنید تا هارمونی محیط بهم نریزد. به همین دلیل است. مراحل نصب و اجرای پانل آلمینیوم کامپوزیت چوب به دلیل شکل و روش های نصبش سریع و بسیار آسان است. به دلیل فضای خالی پشت ورقهای کامپوزیت چوب دارای خاصیت آکوستیک و عایق صوت میباشد. ورق کامپوزیت با رنگ پلی استر ارزان تر از ورق کامپوزیت با رنگ PVDF است. در نهایت مشتریان را بهدقت زیر نظر بگیرید؛ ببینید کدام بخش از فروشگاه توجه آنها را جلب کرده و کدام بخش کمتر مورد توجه آنها قرار گرفته است.
سر چیدمان محصولات مغازه باید سعی نمایید آشنا و کالاهایی که بها بالاتری دارند و همچنین فروش بالاتری دارند را بیشتر دخل معرض دید مشتری پروتكل دهید و اجناسی که فروش کمتری دارند را زنگ قفسه های پایین مركز دهید. شما میتوانید با طراحی داخلی مغازه و به کار بردن المانها و دکوراسیون زیباتر کسبوکار بهتری داشته و مشتریان زیادتری را به خود جذب کنید. سعی کنید تابلوی خود را مطابق با عرف جامعه و کسب و کار خود طراحی کنید. در واقع، تابلو نوعی از تبلیغات است که به شکل محیطی، شغل و نوع فعالیت یک مغازه را به رویت عموم می گذارد.
مورد بعدی که باید انجام دهید خرید عمده لوازم التحریر از توزیع کنندگان بزرگ تر یا کارخانه های صنعتی است. چیدمان محصولات از دیگر مواردی است که در طراحی دکوراسیون مغازه به آن توجه میشود. همچنین رزین رنگ این کامپوزیت باعث میشود این ورق نما نیاز به شستشو نداشته باشد. این ورق کامپوزیت نما خاصیت ضد پوسیدگی دارد، حال آنکه چوب با گذشت زمان پوسیده میشود. ورق کامپوزیت PVDF ارزانتر از ورق کامپوزیت نانو می باشد. مغازه شال و روسری رو می تونین خودتون به تنهایی بچرخونید و اگرهم به کارکن دیگه ای احتیاج داشتین، می تونین از اعضای خانوادتون کمک بگیرین. بنابراین توجه به دکوراسیون خارجی و طراحی شیک و مدرن آن می تواند به جذب مشتری کمک کند. همچنین بهتر است اجناسی که نیاز به امتحان کردن یا سنجش جنس یا کارایی دارند در دسترس مشتری ها قرار بگیرند که آن ها بتوانند بدون نیاز به کمک فروشنده این اجناس را تست کنند. از این رو توجه به دکوراسیون داخلی مغازه یکی از اقدامات مهمی است که هر مغازه دار برای تاسیس فروشگاه خود باید به آن توجه زیادی داشته باشد. یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه افراد، استفاده از فناوری هایی است که باعث چشم نوازی می شود.
از آنجایی که آنها در حالت انتقال هستند، احتمال این وجود دارد که محصول، راهنما، علامت و یا سبد خریدهایی را که در آنجا قرار داده اید، طراحی داخلی فروشگاه شیرینی فروشی نبینند. روش های مختلفی برای چیدن و نگهداری شال و روسری وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از میله آویز، قفسه های کشویی ویژه شال و روسری، قفسه های باز، سبد و قلاب اشاره کرد. ورق نمای طرح چوب به جهت جنسی که دارد در برابر حشرات مقاوم میباشد که همه میدانیم که چوب این ویژگی را ندارد. هر شغلی نوع و طرح مخصوص به خود را دارد. طبق آخرین مطالعات انتخاب و هارمونی رنگ تاثیر بسزایی در شهرت برند شما دارد و از سویی در ذهن بصری به میزان زیادی ماندگار خواهد بود.
تابلوی تبلیغاتی پدیده ای جذاب برای تأثیرگذاری در ذهن مردم است. در ساخت تابلو تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم بهتر است از رنگ هایی با کنتراست پایین بهره نبرید زیرا استفاده از این رنگ ها سبب عدم خوانایی حروف می شود و مخاطب تمایلی به مطالعه دقیق تابلو شما نخواهد داشت. اگر تابلوی تبلیغاتی شما تابلوی چلنیوم است بهتر از رنگ هایی با کنتراست پایین استفاده نکنید زیرا این رنگها خوانایی حروف را پایین می آورد و مشتری تمایلی به مطالعه کامل تابلوی شما نخواهد داشت. همانطور که می دانیم، مغازه مکانی است که افراد در آن در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند. نحوه ترکیب و هارمونی رنگ ها به اندازه اهمیت دارد که سبب رونق کسب و کار شما و جذب مشتری می شود. این رنگ ها باعث می شود تمایل مشتری به خرید کردن بیشتر باشد و از این رو در اولویت قرار دارد. استفاده کردن از این نوع سرامیک ها سبب انعکاس نور محیط شده و در هنگام شب و یا حتی در هنگام روز، باعث می شود که مغازه روشن تر به نظر برسد.
اگر مغازه شما دارای متراژی کوچک است بهتر است کالاها و محصولات را در هر گوشه از مغازه نچینید زیرا چیدمان مغازه به این روش خوشایند نیست و مشتری در هنگام حضور در مغازه احساس سردرگمی و خفگی می کند. برای سر در رستوران خود تابلو مناسب و خوانا تهیه کنید که مشتری را جذب کند. اما پیشنهاد ما به افرادی که به این نما علاقه دارند ولی از عهده هزینه تهیه سنگ نما برنمی آیند، استفاده از سیمان سفید است. نکته دیگر از نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه انتخاب مکان مناسب برای نصب آن است. یکی دیگر از نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه استفاده از شعار و متن مناسب است.
از نمای داخلی مغازه فقط مشتریان و مراجعه کنندگان بهره می برند. جزئیات این فروشگاه لوازم آرایشی را می توانید در تصاویر مشاهده کنید. رنگ های تابلو را متناسب با طراحی داخلی دکوراسیون خود انتخاب کنید. در صورتی که از طرح ها و المانهای مناسبی استفاده کنید پروژه شما با شکست مواجه خواهد شد. در صورتی آسیب هر کدام از ورق های طرح چوب نیاز به تعویض کل نما نبوده و این امکان وجود دارد که تنها پانل آسیب دیده را تعویض نمایید. درونگرایی یکی از اصول معماری در خانهسازی کشورهای مسلماننشین است ولی ابداع و ره آورد اسلام نبوده و فقط توسط آن تثبیت و ماندگار شدهاست. یکی از فروشگاههای که نیازمند فضاهای بزرگ و لوکس است فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل است. در واقع اضافه کردن بافت ها و الگوها ، دکوراسیون منزل شما را زیباتر و چشم نوازتر خواهد کرد. به این معنا که در فروشگاه های بزرگ باید دقت شود تا پیوستگی دکور و اجناس حفظ شود و مشتریان بتوانند به راحتی از یک سمت فروشگاه، گشتن را آغاز کنند وپس از گشتن در فضا، از سمت دیگر آن خارج شوند.
به جهت شکل ظاهری شان جایگزین مناسبی برای نماهای قدیمی چوب بوده و از این رو طرفدار محیط زیست میباشند. بسیاری تصور میکنند که اطراف کلیساهای اروپایی سبک رمانسک تا رنسانس باز بوده و دارای چهار نما میباشند ولی آنها نیز دارای یک یا دو جبههٔ باز بودند. برای ملاقات های دوستانه یا قرارهای مهم کاری در آن حضور پیدا کرد و آنجا را انتخاب نمود. برای مثال: اجناس جدید يا خيلی خاص يا اجناسی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را میتوان روی این دیوار قرار داد. تابلوی تبیلغاتی تاثیر زیادی در میزان فروش محصول شما دارد. به عنوان مثال طرح تبیلغاتی تابلوی رستوران با طرح تبلیغاتی تابلوی نمایشگاه با یکدیگر متفاوت است و هرکدام طرح مخصوص به خود را دارند.
بنابراین یکی از دیگر نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه و ساخت تابلوی تبلیغاتی این است که باید خلاقیت زیادی به خرج دهید تا آثار مثبتی برای شما به دنبال داشته باشد. چیدمان دکوراسیون داخلی مغازه را طوری انجام دهید که کالاهای با ارزش تر در معرض دید بیشتری باشند و همچنین نور پردازی بیشتری روی آنها انجام دهید . پس سعی کنید طراحی تابلوی تبلیغاتی خود را به گونه ای انجام دهید که هماهنگی و تناسب خوبی با حوزه و محدودیت فعالیت شما داشته باشد چرا که از مهمترین نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه به حساب می آید..